31. maaliskuuta 2012

The Hunger Games (2012) - May the Odds Be Ever in Your Favor

The Hunger Games Soundtrack Art
The Hunger Games

Kyllä. Minäkin olen käynyt katsomassa Nälkäpeli elokuvan. Itse asiassa en ennen leffaan menoa ollut juurikaan kiinnittänyt huomiota tämän elokuvan ympärillä pyörivään mylläkkään, eikä minua edes juurikaan kiinnostanut koko elokuva. Ystäväni kuitenkin pyysi minua elokuvaan kanssaan sillä hänellä oli kaksi vapaalippua. Meneillään olevien leffojen joukosta ei mikään oikein hirveästi itselleni iskenyt, joten annoin ystäväni valita ja elokuvaksi valikoituikin tämä juuri ensi-iltaan tuleva pätkä.

Sittemmin elokuva osoittautuikin äärimmäisen hyväksi pätkäksi. En ole lukenut trilogian kirjoja aikaisemmin (tähän tulee muutos ensi tilassa), joten minulla ei ollut juuri hajuakaan mitä tuleman piti. Ystäväni kuitenkin priiffasi minua muutaman lauseen verran ja luulin jo tulleeni katsomaan jotain tappoelokuvaa ja kaduin jo lähtemistäni (pelkään todella helposti :D). Elokuvassa ei kuitenkaan tuo tappaminen ollut pääosassa (kuulostaapa brutaalilta), mutta se oli äärimmäisen jännittävä, varsinkin kun ei ollut kirjoja lukenut! Välillä katsoin leffaa sormien välistä ja jouduin jopa kohtaamaan kaksi pelkoani yhden kohtauksen aikana (korkeat paikat ja ampiaiset). Vähän hirvitti niitä pörriäisiä katsella, hyi.

Elokuva ylitti kuitenkin kaikki odotukseni ja suosittelen todellakin käymään katsomassa tämän elokuvan! Pieni varoituksen sana: tätä on kuulema verrattu teinimagneettina Twilightiin, että ei sitten tarvitse minua syyttää, jos leffa ei iskenytkään! :D Minä olen ilmeisestikin tarpeeksi teini nauttiakseni tästä elokuvaelämyksestä. :p

Liam Hemsworth is so hot! ♥

Yes. I belong also to those ones who have seen The Hunger Games movie. Actually before I went to see it, I haven't payed attention to the movie and all stuff going aroung it. I wasn't actually very interested about the whole movie. However, one day my friend ask me to come to movie with her because she had free tickets. I looked at the movies that were going on in our cinema and I wasn't really thrilled of any of them. So I just said to my friend that she can pick up the movie. And she chose this movie that was going to premiere here just day before we were going to see it. 

Actually I had to change my mind about the whole movie afterwards! I haven't read any of those three books (but I'm going to do so soon), so I didn't have any idea what was coming. However my friend told me about the book shortly and i was sure I came to watch some killing movie or something and I was already regretting that I even came (I'm person who is easily scared of everything :D). The killing luckily wasn't the biggest part of the whole movie but still it was super exciting especially because I hadn't read the books before and I didn't have any clue what was going to happen next. Couple times I had to watch the movie through my fingers and I also faced two things I hate the most: high places and bees!

However the movie surpassed all my expectations and I highly recommend this movie to everyone! But before you go to see the movie: I've heard someone have liken the movie to Twilight as teenmagnet so if you don't like the movie don't blame me! :D I think there is enough teen in me so I liked the movie. :p

****+

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti