18. huhtikuuta 2011

Odottaminen ei ole se vahvin lajini...

Tämä päivä on tuntunut kenties pidemmältä kuin nälkävuodet maailmassa koskaan. Havaittavissa kenties pientä liioittelua, mutta milloinkas sitä nyt olisi liitoittelematta informaatiota jaeltu. Tätä postausta muuten kirjoittelen sunnuntai-iltana, kun vaalivalvojaiset ovat juuri alkaneet. Ajastan tämän kuitenkin vasta maanantaille, kun istuskelen itse junassa tai mahdollisesti olen jo Tampereella. 

5626711222_b70905cd64_z_large
Time passes so slowly... tik tok.

Minä en vielä ennen eilistä jännittänyt pääsykokeita ollenkaan, mutta tänään olen jännittänyt senkin edestä. Siirtäisin aikaa mieluusti huomenna siihen hetkeen, kun lähdemme isän kanssa kohti Seinäjokea, sillä sen jälkeen ajankäytön kanssa ennen pääsykokeita ei kyllä tule olemaan mitään ongelmia. Odottavan aika on pitkä ja jännittävä. Vuorokauden kuluttua minä kuitenkin olen jo Tampereella, ehkä se helpottaa hieman. :p

Eilen olin Alajärven kirkossa Valloita sydämeni -tapahtumassa. Tai yhdessä tuon tapahtuman kokouksessa. Puhumassa oli Kalevi Lehtinen ja musiikista vastasi joku pieni lauluryhmä ennen kokousta ja kokouksessa Nina Åström. Tänään en ole tehnyt oikeastaan juuri yhtään mitään. Aamulla katselin sängystä käsin lastenohjelmia (olen pettynyt nykyiseen lastenohjelmatarjontaan), pähkäilin pääsykoeasuja varmaankin puolen tunnin verran, ennen kuin sain kasaan kaksi ainakin sillä hetkellä miellyttävää kokonaisuutta (tokihan sitä samoillakin vaatteilla voi niihin mennä), pakkasin kapsäkit huomista varten, kävin ulkona pienellä kävelyllä ja hetki sitten tulin serkkujeni luota tuosta naapurista. Nyt olisi vielä vuorossa nuo vaalivalvojaiset, ruokaa, lukemista ja toivottavasti nukkumista aikaisin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti