28. maaliskuuta 2011

colour me


Viime viikko meni ohi kuin rasvattu salama ja hyvin nopeasti huomasinkin kaikkien kirjoitusten olevan jo ohitse. Niistä suoriuduttiin ainakin lähtevien arvosanojen mukaan suhteellisen hyvin, ellei matematiikan arvosanaa oteta huomioon. Tavoitteeni kuitenkin oli päästä siitä läpi ja minä pääsin läpi. Se huono arvosana oli kuitenkin minulle lottovoitto, sillä en ollut kertaakaan aikaisemmin päässyt vanhempia kokeita läpi ja preliminääristäkin sain kokoon säälittävät kahdeksan pistettä. 


Tuona viimeisenä kirjoituspäivänä, siis keskiviikkona, minulle tuli myös kaksi kirjettä ammattikorkeakouluista. Olin jo aikaisemmin saanut yhden ja luulin, että pääsen vain yksiin pääsykokeisiin, mutta tulihan niitä kutsuja. Kävin kuitenkin tuona iltana aivan ylikierroksilla: kirjoitukset olivat vihdoin ohi, mutta samantien minun täytyisikin miettiä ehdinkö reissaamaan Suomea ja käymään kaikissa pääsykokeissa, joihin minut on kutsuttu. Oli muuten äärimmäisen ahdistava ilta. :D Sitten jätin ne kirjeet pöydän reunalle ja päätin antaa niille ajatuksia vasta vähän myöhemmin, loppuviikko täytyi saada relata. Pääsykokeista kerron ehkä sitten enemmän vasta myöhemmin. Tai viimeistään sitten, kun toivottavasti saan paikan jostain koulusta. :)


Nyt on viikonloppu kerätty voimia muun muassa nuortenillassa ja ystävien kanssa hengaillessa. Tänään avasin ensimmäisen kerran Galenoksen. Ei ehkä aivan maailman mielenkiintoisin kirja, mutta on siellä kiinnostaviakin juttuja. Minua vain pelottaa ne osiot, jotka käsittelevät fysiikkaa, sillä olen lukenut sitä kolmen kurssin verran varmaankin lukion ensimmäisellä luokalla. Pitäisi ehkä aloittaa senkin preppaaminen. Jos jaksaa. :D 

Muuten tähän päivään on kuulunut Harry Potterin viimeisen osan lukemista, Taru sormusten herrasta - kaksi tornia lyhentämättömän version katsomista (en todellakaan katsonut kokonaan), jonka aikana nukahdin päiväunille siinä puoli kahdentoista aikaan. One tree hilliä muutama jakso (piti katsoa yksi, mutta kun se yksi peijakas joutui sairaalaan siinä tänä päivänä katsomassani ensimmäisessä jaksossa, niin joutuikin katsomaan muutaman jakson putkeen).

Voisi siis sanoa, että ihan suhteellisen rento päivä. :) Ai niin! Olen myös värittänyt, kuten kuvista huomaa. :D Kuvien puute täällä puolen johtuu lähinnä siitä, että olen ollut laiska enkä ole jaksanut ostaa uusia pattereita kameraani. Pistää niin suunnattomasti vihaksi, kun se syö niitä parin päivässä, että ei edes kiinnosta hommata lisää. Kännykän kameralla nyt saa päivänvalolla hyviä kuvia, että täytyy jatkaa sillä linjalla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti