1. helmikuuta 2011

Yksi kurkkukipu, kiitos?

 En taida enää käyttää yhtä kappaletta siihen, että valita kuinka paska paikka koulu on. Se on tainnut tulla jo selväksi. Käytän siis kiertoilmaisuja. Olisin todella iloinen, jos voisin saada vaikka pikkuisen flunssan nyt. Ihan vaikka sellaisen, että voisin olla edes päivän kotona. Tämän postauksen julkaistuani minulle tulee tietenkin keuhkokuume ja joudun sairaalaan tiputukseen tai jotain vastaavaa. Olen tietenkin niin koulutyttökin vielä, että en vain voi lintsata ilman hyvää syytä. Toisaalta en kyllä jaksa olla kotonakaan, joten koulussa oleminen on ihan mukavaa vaihtelua. Onneksi tänään on pelkästään neljä tuntia koulua. Läksyt tekemättä, tietenkin.


Olen jo todella pitkään haaveillut ylläolevasta asetelmasta. En ole vain löytänyt sopivaa lasivaasia tai en ole vain jaksanut ostaa sitä. :D En millään olisi halunnut ottaa kauniita jouluvalojani pois ikkunasta, mutta hei nythän on jo helmikuu. Olivat ne kyllä jo parin viikon verran paketissaankin. Mutta nyt kun sain M:ltä tuollaisen ihanan vaasin, saatoin laittaa valot sinne ja pitää niitä päällä iltaisin. :) ♥ Minua pelottaa jo nyt miten saan tuon ehjänä tulevaan kämppääni. Olen todella lahjakas rikkomaan tavaroita. 

Nyt kuitenkin koulutehtävien pariin. Koulu alkaa tänään jälleen vasta iltapäivällä, joten olen jättänyt kaiken tekemättä. Hyvä tyttö!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti