13. helmikuuta 2011

Open the eyes of my heart ♥

540483_10150943339764209_1477873474_n_large

Viikonloppu alkaisi jälleen olla paketissa. Paljon asioita on jälleen ehtinyt tapahtua. 

♥ Olen pitänyt koti-perjantain, pitkästä aikaa
♥ Olen soittanut pianoa enemmän kuin pitkään aikaan
♥ Olen nukkunut hyvin ja herännyt virkeänä aikaisin
♥ Olen pitänyt ensimmäisen nuorteniltani
♥ Pyöräilin kotiin 25 asteen pakkasessa palelluttaen korvani (tästä olisi kuvamateriaaliakin, mutta todistusaineisto näytti jotenkin epäilyttävältä kaikkine korvakarvoineen :D)
♥ Olen ollut bändiharkoissa ja nauttinut laulamisesta
♥ Olen juonut kupposen kahvia tavallisen maidon kanssa kärsien seurauksista
♥ Kietonut hiukseni patukoille toivoen huomiseksi kaunista kiharapilveä
♥ Tajusin, että lukioni on ohitse neljän päivän päästä (kirjoituksia lukuunottamatta)
♥ Jutellut puhelimessa tärkeän ystävän ja äidin kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti