23. tammikuuta 2011

My room

Lupasin tosiaan eilen tämän esittelyn huoneestani ja innoissani sitten räpsinkin kuvia jo eilen ja olen vain ajastanut tämän postauksen tälle päivälle. Tänään olen siis kummityttöni kastajaisissa, enkä ole kotona luultavasti oikeastaan koko päivänä. 


Meillä on siis tämmöinen suhteellisen normaali punainen, kaksikerroksinen omakotitalo. Talo on melko vanha ja oma huoneeni on yläkerran ainut remontoitu huone. Huone remontoitiin minun ollessa kenties kymmenen vanha (en enää muista) ja sitä ennen täällä oli ruskeat kukalliset tapetit ja vihreä repaleinen muovimatto.  Huoneellani on korkeutta semmoiset rapeat 180 senttimetriä, joten voitte kuvitella kuinka pieneksi ne ruskeat tapetit tekivät huoneen. 


Tässä siis datausnurkkaukseni. Huomatkaa erittäin ehjä penkkini. Tuolla yläreunassa roikkuu muutama puska ruusuja. Olen kuivattanut osan rippilahjaksi saamistani ruusuista, yksi vanhojentanssiruusu siellä on myös ja nyt kuivatin myös sen puskan, minkä sain osana sitä vuoden nuori toimija -palkintoa. Koulupöytäni on äidin vanha varmaankin joltain 70- 80-luvulta. Muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta minua vähän ärsyttää nuo laatikoiden liimajäljet, koska pöytä oli aivan täynnä tarroja, jotka sitten irrotin. :D


 Melkeinpä puolet minun huoneeni pinta-alasta vie sänky. Haluaisin uuden päiväpeiton ja kaikkea tuohon, mutta olen nyt päättänyt tyytyä tuohon ja alkaa sisustamaan sitten omaa kämppää kunhan sellaiseen pääsen. Säilytystila sängyn alla on myös käytetty tarkkaan hyödyksi, sillä kaappitilani huoneessa on miltei olematon. Voin jo kuvitella kuinka minulla on isot lattiasta kattoon vaatekaapit ja hyllytilaa vaikka millä mitalla sitten siellä jossain muualla. :D Tänne edes mahdu mitään kaappeja kun kaikki ovat liian korkeita..



Olin vielä joitakin vuosia sitten aivan suunnaton Harry Potter -fani ja siksi huonettani koristavat myös seuraavanlaiset kuvat. Kyllähän minä edelleenkin sarjasta pidän, mutta en niin paljon, että jaksaisin enää fanipostia kirjoittaa. :D

Siinä se, pieni linnani. Pidän huonettani kodikkaana ja viihdynkin täällä paljon. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti