10. tammikuuta 2011

Just A Dream


Vähän näyttäisi siltä, että sosiaalinen elämä on ohi tämän jakson ajaksi. Monella muulla on varmasti täydempikin jakso, mutta nämä teettävät tekemistä aivan kylliksi. Vielä kun on kirjoituksia neljä kappaletta pian edessä niin soppa on valmis. :) Mutta olen päättänyt ahertaa tämän jakson kaikella energialla, jolla kykenen. Kova työ palkitaan sitten kesäkuun neljäntenä. :)



Koulun jälkeen ahersin suunnilleen kaksi tuntia matematiikan läksyjen parissa. Kyllähän siinä aikaa meni, mutta sain minä sitten kaikki läksyt tehtyäkin. :) Meneillään on kertauskurssi ja siitä tulee melko paljon läksyjä. Onnistumisen ilo matematiikassa on kuitenkin suurempi kuin missään muussa aineessa koskaan. Olen siis ylpeä tästä suorituksesta. Pääsin myös viimein hieman kirjoitusten makuun, sillä luin jopa kappaleen biologiaa tänään! Olen leponi tälle illalle ansainnut. :)

Huomisaamu on hieman ikävä, sillä koulu minulla alkaa varsinaisesti vasta 12.40, mutta minun on pakko mennä koululle taksilla kahdeksaksi. :/ Ei ole hääviä, mutta eipä ole muutakaan kyytiä. Ajattelin kuitenkin käyttää ajan hyödyksi laskemalla matematiikka (aika tehokkaasti skippasin parikymmentä tehtävää lomalla), lukemalla biologiaa ja sähköpostittelemalla Englantiin. Olemme kaverimme kanssa tilaamassa penkkariasuja ja nyt pitäisi saada selville muutamia seikkoja postituksesta ja kuluista, joista emme nettisivuilla selvää saaneet. :)

Erityinen ilonaihe tänään oli erään ystäväni läpäisty ruotsinkurssi. Preppasin tätä toivonsa menettänyttä ennen joulua, sillä hänellä oli jo takanaan kaksi hylättyä ruotsin kurssia ja kolmas kovaa kyytiä tulossa. Opiskelimme ehkä tunnin tai korkeintaan kaksi ja hän sai tulokset kokeestaan vasta tänään. Olimme kirjoittamassa nimiämme ylös välipalalistaan kun tämä vuoden nuorempi ystäväni meni opettajanhuoneeseen muutaman kaverinsa kanssa koetta pyytämään. Hetken kuluttua hän tulee itkien luokseni, halaa minua ja sanoo päässeensä kokeesta läpi. Tuo hetki oli oikeasti melko unohtumaton. ♥ Ystäväni oli valtavan onnessaan läpäisseensä kurssin ja minä olin vähintään yhtä iloinen hänen puolestaan. :) Tuon hetken takia kannatti avata ne ruotsinkirjat, vaikka koville se ottikin.

Alla mahtava video kahdelta "youtube-muusikolta" (hieno termi). :D Kyseessä Nellyn säveltämä biisi nimeltään Just A Dream Christina Grimmien ja Sam Tsuin tulkitsemana.


Mahtavaa maanantai-illan jatkoa kaikille!

Ps. Ai niin, melkein unohdin! Meillä on huomenna koulussa ruokailun jälkeen ylioppilaslakin sovitus. :D Joku yritys tulee esittelemään meille näitä kesälippiksiä ja saamme nähtävästi sovittaakin niitä. Heh, en ole ennen kuullutkaan vastaavasta. Mutta mikäs siinä, yksi englannintunti vähemmän. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti