29. joulukuuta 2010

Day 12 – What’s in your bag

318315_225512620836706_525027034_n_large

Ette nyt valitettavasti saa kuvaa minun laukkuni sisällöstä, koska siellä ei ole mitään. Olen nimittäin ihminen, joka tyhjentää laukkunsa aina tullessaan jostain, joten siitä syystä ne ovat aina tyhjiä. Lukuunottamatta koululaukkua, jossa on kyllä sisältöä, mutta jota en todellakaan aio nyt lomalla avata ja alkaa kuvailemaan tänne. :D

Eilinen ilta oli todella kiva. Olimme nimittäin iiisolla porukalla Lapualla keilaamassa ja pitämässä hauskaa yhdessä. :) Minä en ollut edes ihan surkea keilauksessa! Vaikka hävisinkin kyllä kaikki kierrokset samalla radalla pelaaville ystävilleni (riittääkö selitykseksi että molemmat kaksi olivat poikia? x)), mutta olin silti aika hyvä! :D Keilaamisen jälkeen mentiin ABC:lle syömään (BBQ Chicken ♥) ja sen jälkeen ajeltiin sinne näkötornille (Huojuva torni). Se oli muuten aivan järkyttävän pelottavaa kiivetä sinne, kun se koko helahoito vaan keinu tuulen tahtiin. Ei varmaankaan tarvitse mainita, että minulla on korkeanpaikankammo. Hui. Selvisin kuitenkin ylös ja vielä takaisin alas! :) Mahtavat maisemat oli, täytyy myöntää.

Illan päätteeksi ajeltiin Alajärvelle ajelemaan ympyrää. :D Hienoa ympyrää ajeltiinkin. Niin ja käytiin me vähän jäällä pyörimässä. Ja juteltiin paljon. :) Miten kiitollinen olenkaan, että minulla on niin paljon ihania ystäviä. ♥ Vaikka me ei eilen mitään ihmeitä kummempaa tehtykään niin oli tosi mahtavaa olla ystävien kanssa, nauraa, jutella, käydä syömässä ja viettää aikaa yhdessä. (: Kiitos Jeesus ystävistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti