17. joulukuuta 2010

'Cause she doesn't get your humor like I do


Unohdin kokonaan sillon kampaamopostauksessa mainita, että äitipuoleni soitti kampaajalle käsittelyni aikana ja sanoi, että saisin käynnin joululahjana häneltä ja saisin myös valita haluamiani tuotteita kampaajan hyllyistä. :) Olin todella iloinen tästä ja etsiskelinkin itselleni Four reasonsin väriä suojaavan shampoon, hoitoaineen ja hoitosuihkeen. Shampoo ja hoitoaine ovat puolen litran pötiköitä ja hintaa niillä oli vain 10 euroa (suunnilleen) kipales. Hyvä hinta tuon kokoisista pulloista, ainakin minun mielestäni. 

Tänään olen ollut muutaman ystävän kanssa Seinäjoella. Me kävimme S:n kanssa kaupungilla samalla kun ystävämme P oli musiikkiopiston syyslukukauden päätöskonsertissa. Menimme myöhemmin myös kuuntelemaan kun hän vingutteli viuluaan orkesterin kanssa (komeasti kyllä vinguttelivatkin ♥). Konsertin jälkeen jatkoimme ostosten tekemistä vielä jonkun aikaa. 


Sain hankittua aika hyvästi jäljellä olevat joululahjat, muutamaa lukuunottamatta. Niitä en nyt täällä esittele. Itselleni lähti mukaan sen suurempia ajattelematta Disneyn animaatioelokuva Saiturin joulu. Olen nähnyt tästä muutamankin version, mutta päätin ostaa itselleni jonkun jouluelokuvan. Tämän ajattelin korkata vasta jouluaattona. :)


Meikkivoiteeni ja puuterini alkavat uhkaavasti näyttää loppumisen merkkejä, joten P:n suosituksesta kotiutin MaxFactorin meikkivoide & puuteri -combon sävyssä 02 Ivory. Pienen kokeilun jälkeen totesin tuotteen olevan jo melko tuhtia puuterina, joten eiköhän tämä aja asiansa. :) En tiedä meikeistä juurikaan mitään, mutta tämä näytti ja tuntui hyvältä, se on minulle tarpeeksi. Hintaa oli vajaat 16 euroa, joten melko tyyris tuote oli. Uskon tämän kuitenkin palvelevan minua melko pitkään.


Viikonlopun alkuun vielä Taylor Swiftin video You belong with me, joka on minuun iskenyt jostain syystä kovasti. :) Nyt täytyy mennä nukkumaan, aikainen herätys aamulla. Täällä suunnalla loppuu veden tulo kahdeksalta ja sitä ennen pitäisi ehtiä saada itsensä kuntoon lauleloita varten. Minulla on siis ruhtinaaliset hieman yli seitsemän tuntia aikaa unille. Ciao siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti